2015/06/28

Újra itt

Dobpergés...ééééésss igen újra itt vagyok.
Na most...Ugye még anno elkezdtem írni itt egy blogot. Azt most kitöröltem és elhatároztam most már véglegesen, hogy készítek egy másikat. A történet alapja ugyanaz lesz, csak nem Zayn lesz a főszereplő. Sőt őt nem is terveztem a történetbe...Szerintem tudjátok miért. De ebbe inkább ne menjünk bele, mert mindenkinek meg van erről a saját véleménye.
Azért is döntöttem úgy, hogy törlöm az eredeti történetet, mert nem igazán kaptam visszajelzéseket. Nem volt inspirációm, hogy tovább folytassam.
Biztos észrevettétek, hogy megújult az arculata is a blognak. Új fejléc és kinézet került ki. A fejlecet én magam készítettem (3 órányi szenvedés árán). Természetesen készítek új trailert is a blognak.
Nagyon örülnék neki, ha tényleg kommentelnétek majd és véleményt mondanátok. Számomra ez a drog.:) A prológus hamarosan fel fog kerülni, addig is 
Millió csók
Bianka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése